من و شیرین

داستان رشد ما

شیرین-42

عشق تو

تمرینی است برای

عشق به 

الله

۳ نظر
مسـ ـتور
۱۵ آذر ۱۳:۵۰
یعنی هیچی نمیتونم بگم جز این که:
چه حیف!

پاسخ :

حالا سعی میکنم بنویسم
نوشتن خیلی فایده ها داره
مسـ ـتور
۱۵ آذر ۱۲:۴۰
چرا؟!
الان که بیشتر باید دستتون به قلم بره!
به شیرین خانم بگین بنویسن اینجا (:

پاسخ :

کلا قبل از ادواج یعنی بعد سربازی دستم به قلم کمتر میره

ایشون زیاد اهل نوشتن نیست :)
مسـ ـتور
۱۲ آذر ۱۵:۱۰
خیلی منتظر بودم که ستاره تون روشن بشه...
از وقتی لیلی شما پیدا شده کم پیدا شدین اینجا!

واقعا هم همین طوره... اصلا فکر میکنم اساس وجود عشق بین آدما رسیدن به همین معشوق و عاشق واقعیه (:

پاسخ :

بله خیلیییی هم کم پیدا شدم
البته سر میزنم ولی دستم به قلم نمیره

ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
در حضور مبارکت ای عشق
کفرگویی چقدر شیرین است !
"وحده لا اله الا...." تو...
تو دقیقا خود خداوندی !
پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان